Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kunt ons even bellen, mailen of een whatsapp bericht sturen. Dan regelen wij dat jouw bestelling naar wens wordt aangepast.

We houden altijd kiwi’s over wat nu?

Niet voor niets promoten wij flexibiliteit! Geef gerust aan wanneer er een bepaalde fruitsoort blijft liggen, of juist niet aan te slepen is. Dan passen wij het werkfruit pakket de volgende keer aan. Wij hebben immers fruitsoorten genoeg!

Welke dagen kan ik mijn bestelling ontvangen?

In de omgeving van Haren en Groningen bezorgen wij 6 dagen in de week. Dus van maandag tot en met zaterdag kunt je jouw bestelling ontvangen, uiteraard op de dag die het best uit komt. 

Mijn fruit is aangetast wat moet ik doen?

In alle gevallen, bel, mail of app even. Wij lossen dit graag op!


Berends · Een Bon Vivant In-site product

Onze website maakt gebruik van cookies

Voor het gebruik van cookies zijn wij verplicht om toestemming te vragen. Cookies verbeteren de prestaties en functionaliteit van onze website. Door op de ‘Ja, ik accepteer cookies’ button te klikken, wordt het plaatsen van deze cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring geaccepteerd.